関西学院大学図書館

Contemporary perspectives on language policy and literacy instruction in early childhood education

edited by Olivia N. Saracho and Bernard Spodek. -- : pbk, : hardcover. -- Information Age Pub., c2004. -- (Contemporary perspectives in early childhood education). <BY03471971>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : hardcover 聖和3F図書 372.1:1326 0004766457 0件
No. 0001
巻号 : hardcover
配架場所 聖和3F図書
請求記号 372.1:1326
資料ID 0004766457
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Contemporary perspectives on language policy and literacy instruction in early childhood education / edited by Olivia N. Saracho and Bernard Spodek
出版事項 Greenwich, Conn. : Information Age Pub. , c2004
形態 xiv, 297 p. ; 24 cm
シリーズ名等 Contemporary perspectives in early childhood education <BY03471041>//a
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 1593111207
巻号情報
巻次等 : hardcover
ISBN 1593111215
NCID BA71427086
本文言語 英語
著者標目 Saracho, Olivia N. <AU00349651>
著者標目 Spodek, Bernard, 1931- <AU00222851>
分類標目 LCC:LB1139.5.L35
分類標目 DC22:372.6
件名標目等 Language arts (Early childhood) -- Social aspects -- United States
件名標目等 Language policy -- United States
件名標目等 Limited English proficient students -- Education (Early childhood) -- United States