関西学院大学図書館

Consumer insight : how to use data and market research to get closer to your customer

Merlin Stone, Alison Bond & Bryan Foss. -- Kogan Page, 2004. -- (Market research in practice series). <BY03237934>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.1:5371 0003957826 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:5371
資料ID 0003957826
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Consumer insight : how to use data and market research to get closer to your customer / Merlin Stone, Alison Bond & Bryan Foss
出版事項 London : Kogan Page , 2004
形態 xv, 288 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 Market research in practice series <BY03226151>//a
巻号情報
ISBN 0749442921
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA71095860
本文言語 英語
著者標目 *Stone, Merlin, 1948- <AU00094678>
著者標目 Bond, Alison <AU00284605>
著者標目 Foss, Bryan <AU00284606>
分類標目 LCC:HF5415.5
分類標目 DC22:658.8/34
件名標目等 Customer relations -- Management
件名標目等 Marketing research
件名標目等 Database marketing