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Interpretive consumer research : paradigms, methodologies & applications

Suzanne C. Beckmann & Richard H. Elliott (editors). -- 1st ed. -- Copenhagen Business School, c2002. <BY03360725>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.1:5873 0004430716 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:5873
資料ID 0004430716
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Interpretive consumer research : paradigms, methodologies & applications / Suzanne C. Beckmann & Richard H. Elliott (editors)
版次 1st ed
出版事項 [Copenhagen] : Copenhagen Business School , c2002
形態 365 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 8763000016
注記 Bibliography: p. [321]-358
NCID BA70886306
本文言語 英語
著者標目 Beckmann, Suzanne C. <AU00326496>
著者標目 Elliott, Richard H. <>