関西学院大学図書館

Blue ocean strategy : how to create uncontested market space and make the competition irrelevant

W. Chan Kim, Renée Mauborgne. -- : hardcover. -- Harvard Business School Press, c2005. <BY03307054>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : hardcover 上ケ原2F図書 380.23:3590 0004227013 0件
No. 0001
巻号 : hardcover
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.23:3590
資料ID 0004227013
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Blue ocean strategy : how to create uncontested market space and make the competition irrelevant / W. Chan Kim, Renée Mauborgne
出版事項 Boston, Mass. : Harvard Business School Press , c2005
形態 xv, 240 p. : ill. ; 25 cm
巻号情報
巻次等 : hardcover
ISBN 1591396190
注記 Includes bibliographical references (p. [223]-229) and index
NCID BA70606749
本文言語 英語
著者標目 *Kim, W. Chan <AU00047369>
著者標目 Mauborgne, Renée <>
分類標目 LCC:HF5415.153
分類標目 DC22:658.8/02
件名標目等 New products
件名標目等 Market segmentation