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The profit impact of marketing strategy project : retrospect and prospects

edited by Paul W. Farris and Michael J. Moore. -- Cambridge University Press, 2004. <BY03225368>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.1:5286 0003904851 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:5286
資料ID 0003904851
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The profit impact of marketing strategy project : retrospect and prospects / edited by Paul W. Farris and Michael J. Moore
出版事項 Cambridge, U.K. : Cambridge University Press , 2004
形態 xvii, 307 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0521840538
注記 Contains essays collected and published in honor of Robert D. Buzzell. The impetus for these papers and essays originates from a conference held in October 2002
注記 Bibliography: p. 287-297
注記 Includes indexes
NCID BA70403479
本文言語 英語
著者標目 Farris, Paul <AU00015227>
著者標目 Moore, Michael J., 1953- <AU00105947>
分類標目 LCC:HF5415.13
分類標目 DC22:658.8/02
件名標目等 Marketing -- Management
件名標目等 Strategic planning
件名標目等 Buzzell, Robert D. (Robert Dow), 1933-