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Simply better : winning and keeping customers by delivering what matters most
Patrick Barwise, Seán Meehan. -- Harvard Business School Press, c2004. <BY03180139>
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Patrick Barwise, Seán Meehan. -- Harvard Business School Press, c2004. <BY03180139>
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所蔵一覧
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10件
20件
50件
100件
No.
巻号
配架場所
請求記号
資料ID
状態
返却予定日
予約
0001
上ケ原2F図書
380.1:5136
0003758471
0件
No.
0001
巻号
配架場所
上ケ原2F図書
請求記号
380.1:5136
資料ID
0003758471
状態
返却予定日
予約
0件
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書誌詳細
標題および責任表示
Simply better : winning and keeping customers by delivering what matters most / Patrick Barwise, Seán Meehan
出版事項
Boston : Harvard Business School Press , c2004
形態
xiv, 216 p. : ill. ; 25 cm
巻号情報
ISBN
0875843980
注記
Includes bibliographical references (p. 197-208) and index
注記
HTTP:URL=http://www.loc.gov/catdir/toc/ecip0411/2003025723.html Information=Table of contents
NCID
BA69568948
本文言語
英語
著者標目
*Barwise, Patrick <AU00079825>
著者標目
Meehan, Seán <AU00262029>
分類標目
LCC:HF5415.335
分類標目
DC22:658.8/12
件名標目等
Customer satisfaction -- Evaluation
件名標目等
Marketing
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