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Simply better : winning and keeping customers by delivering what matters most

Patrick Barwise, Seán Meehan. -- Harvard Business School Press, c2004. <BY03180139>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.1:5136 0003758471 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:5136
資料ID 0003758471
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Simply better : winning and keeping customers by delivering what matters most / Patrick Barwise, Seán Meehan
出版事項 Boston : Harvard Business School Press , c2004
形態 xiv, 216 p. : ill. ; 25 cm
巻号情報
ISBN 0875843980
注記 Includes bibliographical references (p. 197-208) and index
注記 HTTP:URL=http://www.loc.gov/catdir/toc/ecip0411/2003025723.html Information=Table of contents
NCID BA69568948
本文言語 英語
著者標目 *Barwise, Patrick <AU00079825>
著者標目 Meehan, Seán <AU00262029>
分類標目 LCC:HF5415.335
分類標目 DC22:658.8/12
件名標目等 Customer satisfaction -- Evaluation
件名標目等 Marketing