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How brands become icons : the principles of cultural branding

Douglas B. Holt. -- Harvard Business School Press, c2004. <BY03213575>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.1:5246 0003859931 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:5246
資料ID 0003859931
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 How brands become icons : the principles of cultural branding / Douglas B. Holt
出版事項 Boston, Mass. : Harvard Business School Press , c2004
形態 xiii, 265 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 1578517745
注記 Includes bibliographical references (p. 245-249) and index
NCID BA69203086
本文言語 英語
著者標目 *Holt, Douglas B. <AU00276142>
分類標目 LCC:HD69.B7
分類標目 DC22:658.8/27
件名標目等 Brand name products
件名標目等 Business names
件名標目等 Popular culture