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Diversity in advertising : broadening the scope of research directions

edited by Jerome D. Williams, Wei-Na Lee, Curtis P. Haugtvedt. -- : casebound. -- Lawrence Erlbaum Associates, 2004. -- (Advertising and consumer psychology). <BY03356395>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : casebound 上ケ原2F図書 380.3:1472 0004404414 0件
No. 0001
巻号 : casebound
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.3:1472
資料ID 0004404414
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Diversity in advertising : broadening the scope of research directions / edited by Jerome D. Williams, Wei-Na Lee, Curtis P. Haugtvedt
出版事項 Mahwah, N.J. : Lawrence Erlbaum Associates , 2004
形態 xxi, 447 p. : ill., port. ; 24 cm
シリーズ名等 Advertising and consumer psychology <BY02012816>//a
巻号情報
巻次等 : casebound
ISBN 0805847944
注記 Includes bibliographical references and indexes
NCID BA68738554
本文言語 英語
著者標目 Williams, Jerome D., 1947- <>
著者標目 Lee, Wei-Na, 1957- <>
著者標目 Haugtvedt, Curtis P., 1958- <>
分類標目 LCC:HF5822
分類標目 DC22:659.1/08
件名標目等 Advertising -- Psychological aspects
件名標目等 Communication in marketing
件名標目等 Consumers -- Attitudes