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Marketing : an introduction

Gary Armstrong, Philip Kotler. -- 7th ed., international ed. -- Pearson/Prentice Hall, Pearson Education International, c2005. <BY03308875>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:1211:2005-2 0004231783 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:1211:2005-2
資料ID 0004231783
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Marketing : an introduction / Gary Armstrong, Philip Kotler
版次 7th ed., international ed
出版事項 Upper Saddle River, N.J. : Pearson/Prentice Hall, Pearson Education International , c2005
形態 xxvi, 581, [101] p. : ill. (some col.), col. map, col. ports. ; 28 cm
巻号情報
ISBN 0131273124
注記 Includes bibliographical references and indexes
NCID BA68668368
本文言語 英語
著者標目 *Armstrong, Gary <AU00060224>
著者標目 Kotler, Philip, 1931- <AU00003683>
件名標目等 Marketing