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The global market : developing a strategy to manage across borders

John Quelch, Rohit Deshpande, editors. -- Jossey-Bass, c2004. -- (The Jossey-Bass business & management series). <BY03231113>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.1:5311 0003926102 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:5311
資料ID 0003926102
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The global market : developing a strategy to manage across borders / John Quelch, Rohit Deshpande, editors
出版事項 San Francisco : Jossey-Bass , c2004
形態 viii, 424 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 The Jossey-Bass business & management series <BY02014951>//a
巻号情報
ISBN 0787968579
注記 Includes bibliographical references (p. 361-386) and index
注記 HTTP:URL=http://www.loc.gov/catdir/description/wiley041/2004003711.html Information=Publisher description
注記 HTTP:URL=http://www.loc.gov/catdir/toc/ecip0415/2004003711.html Information=Table of contents
NCID BA68120482
本文言語 英語
著者標目 Quelch, John A., 1951- <AU00060111>
著者標目 Deshpande, Rohit <AU00283257>
分類標目 LCC:HF1416
分類標目 DC22:658.8/4
件名標目等 Export marketing -- Management
件名標目等 International business enterprises -- Marketing
件名標目等 Globalization