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Business market management : understanding, creating, and delivering value

James C. Anderson, James A. Narus. -- 2nd ed. -- Pearson Prentice Hall, c2004. <BY03232624>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.1:5324 0003932100 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:5324
資料ID 0003932100
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Business market management : understanding, creating, and delivering value / James C. Anderson, James A. Narus
版次 2nd ed
出版事項 Upper Saddle River, N.J. : Pearson Prentice Hall , c2004
形態 xx, 460 p. : ill. ; 25 cm
巻号情報
ISBN 0130451878
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA67669128
本文言語 英語
著者標目 *Anderson, James C., 1953- <>
著者標目 Narus, James A. <>
分類標目 LCC:HF5415.1263
分類標目 DC22:658.8
件名標目等 Industrial marketing