関西学院大学図書館

Towards coherence between classroom assessment and accountability

edited by Mark Wilson. -- NSSE. -- (Yearbook of the National Society for the Study of Education ; 103rd, pt. 2). <BY03149833>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 370.6:8:103-2 0003658960 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 370.6:8:103-2
資料ID 0003658960
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Towards coherence between classroom assessment and accountability / edited by Mark Wilson
出版事項 Chicago, Ill. : NSSE
出版事項 Chicago, Ill. : The University of Chicago Press [distributor] , 2004
形態 xii, 290 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 Yearbook of the National Society for the Study of Education <BY02000959> 103rd, pt. 2//a
巻号情報
ISBN 0226901394
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA66941466
本文言語 英語
著者標目 Wilson, Mark <>
著者標目 National Society for the Study of Education <AU00017339>
分類標目 DC22:371.260973
件名標目等 Educational evaluation -- United States