関西学院大学図書館

Brand portfolio strategy : creating relevance, differentiation, energy, leverage, and clarity

David A. Aaker. -- Free Press, c2004. <BY03196057>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~2件(全2件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 三田4F図書 380.1:4943 0003624004 0件
0002 上ケ原2F図書 380.1:4943 0028359347 0件
No. 0001
巻号
配架場所 三田4F図書
請求記号 380.1:4943
資料ID 0003624004
状態
返却予定日
予約 0件
No. 0002
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:4943
資料ID 0028359347
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Brand portfolio strategy : creating relevance, differentiation, energy, leverage, and clarity / David A. Aaker
出版事項 New York : Free Press , c2004
形態 xviii, 348 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0743249380
注記 Includes bibliographical references (p. [323]-327) and index
NCID BA66765079
本文言語 英語
著者標目 *Aaker, David A., 1938- <AU00008466>
分類標目 LCC:HD69.B7
分類標目 DC22:658.8/27
件名標目等 Brand name products -- Planning
件名標目等 Brand name products -- Marketing
件名標目等 Brand name products -- Management
件名標目等 Brand name products -- Valuation -- Management