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Sports marketing and the psychology of marketing communication

edited by Lynn R. Kahle, Chris Riley. -- : pbk. -- L. Erlbaum Associates, 2004. -- (Advertising and consumer psychology). <BY03224661>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.1:5274 0003902087 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:5274
資料ID 0003902087
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Sports marketing and the psychology of marketing communication / edited by Lynn R. Kahle, Chris Riley
出版事項 Mahwah, N.J. ; London : L. Erlbaum Associates , 2004
形態 xxiii, 415 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 Advertising and consumer psychology <BY02012816>//a
巻号情報
ISBN 0805848266
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 0805857907
注記 Includes bibliographical references and indexes
注記 HTTP:URL=http://www.loc.gov/catdir/toc/ecip049/2003020653.html Information=Table of contents
NCID BA66746482
本文言語 英語
著者標目 Kahle, Lynn R. <AU00105373>
著者標目 Riley, Chris, 1958- <>
分類標目 LCC:GV716
分類標目 DC22:338.4/3
件名標目等 Sports -- United States -- Marketing
件名標目等 Sports -- United States -- Psychological aspects
件名標目等 Communication in marketing