関西学院大学図書館

Marketing research and modeling : progress and prospects : a tribute to Paul E. Green

edited by Yoram (Jerry) Wind, Paul E. Green. -- Kluwer Academic Publishers, c2004. -- (International series in quantitative marketing ; 14). <BY03176971>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.1:5100 0003746039 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:5100
資料ID 0003746039
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Marketing research and modeling : progress and prospects : a tribute to Paul E. Green / edited by Yoram (Jerry) Wind, Paul E. Green
出版事項 Boston : Kluwer Academic Publishers , c2004
形態 xiv, 346 p. : ill., ports. ; 25 cm
シリーズ名等 International series in quantitative marketing <BY02007039> 14//a
巻号情報
ISBN 1402075960
その他の標題 表紙タイトル:Market research and modeling : progress and prospects : a tribute to Paul E. Green
注記 "Paul E. Green - curriculum vitae": p. 319-339
注記 Book stemming from a conference held in May 2002
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA66603703
本文言語 英語
著者標目 Wind, Yoram J. <AU00047206>
著者標目 Green, Paul E. <AU00091148>
分類標目 LCC:HF5415.2
分類標目 DC22:658.8/3
件名標目等 Marketing research -- Methodology
件名標目等 Marketing -- Mathematical models
件名標目等 Green, Paul E
件名標目等 Conjoint analysis (Marketing)