関西学院大学図書館

The future of competition : co-creating unique value with customers

C.K. Prahalad, Venkat Ramaswamy. -- Harvard Business School Press, c2004. <BY03233520>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.23:3423 0003937067 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.23:3423
資料ID 0003937067
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The future of competition : co-creating unique value with customers / C.K. Prahalad, Venkat Ramaswamy
出版事項 Boston, Mass. : Harvard Business School Press , c2004
形態 xiii, 257 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 1578519535
内容著作注記 The co-creation of value
内容著作注記 Building blocks of co-creation
内容著作注記 The co-creation experience
内容著作注記 Experience innovation
内容著作注記 Experience personalization
内容著作注記 Experience networks
内容著作注記 The market as a forum
内容著作注記 Creating new strategic capital
内容著作注記 Manager as consumer
内容著作注記 Rapid knowledge creation
内容著作注記 Strategy as discovery
内容著作注記 Building new capabilities for the future
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA65484201
本文言語 英語
著者標目 *Prahalad, C. K. <AU00055991>
著者標目 Ramaswamy, Venkatram <AU00283977>
分類標目 LCC:HD41
分類標目 DC22:658.4
件名標目等 Competition
件名標目等 Customer relations
件名標目等 Customer services
件名標目等 Strategic planning
件名標目等 Economic value added
件名標目等 Success in business