関西学院大学図書館

The effect of advertising and display : assessing the evidence

Robert East. -- Kluwer Academic Publishers, c2003. <BY03286776>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.3:1401 0004130217 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.3:1401
資料ID 0004130217
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The effect of advertising and display : assessing the evidence / Robert East
出版事項 Boston : Kluwer Academic Publishers , c2003
形態 xiv, 117 p. : ill. ; 25 cm
巻号情報
ISBN 1402075146
注記 Includes bibliographical references (p. [101]-108) and indexes
NCID BA64777656
本文言語 英語
著者標目 *East, Robert <AU00465152>
分類標目 LCC:HF5823
分類標目 DC21:659.1
件名標目等 Advertising
件名標目等 Advertising -- Psychological aspects
件名標目等 Advertising -- Research -- Methodology