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Beyond branding

edited by Nicholas Ind. -- Kogan Page, 2003. <BY03191762>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.1:5200 0003797180 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:5200
資料ID 0003797180
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Beyond branding / edited by Nicholas Ind
出版事項 London ; Sterling, VA : Kogan Page , 2003
形態 xviii, 236 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0749441151
内容著作注記 A brand of enlightenment / Nicholas Ind
内容著作注記 Whose brand is it anyway? / Denzil Meyers
内容著作注記 Beyond brand narcissism / Alan Mitchell
内容著作注記 Branding for good? / Simon Anholt and Sicco Van Gelder
内容著作注記 Brand sustainability: it's about life or death / Tim Kitchin
内容著作注記 Brand, dynamic valuation and transparent governance of living systems / Chris Macrae
内容著作注記 Authenticity / John Moore
内容著作注記 What's brand got to do with it? / John Caswell
内容著作注記 Anthropology and the brand / Ian Ryder
内容著作注記 Transparency, or not : brand inside : brand outside
内容著作注記 The most obvious yet overlooked next source for the brand's authentic evolution / Julie Anixter
内容著作注記 Leadership branding / Thomas Gad
内容著作注記 The brand manifesto: why brands must act now or alienate the future's primary consumer group / Jack Yan
注記 Includes index
NCID BA64623608
本文言語 英語
著者標目 Ind, Nicholas <AU00145002>
分類標目 LCC:HD69.B7
分類標目 DC22:658.8/27
件名標目等 Brand name products
件名標目等 Brand choice
件名標目等 Product management