関西学院大学図書館

Basic marketing : a global-managerial approach

William D. Perreault, Jr., E. Jerome McCarthy. -- 14th ed., international ed. -- McGraw-Hill, c2002. -- (Irwin/McGraw-Hill series in marketing). <BY03114940>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:1323:2002 0003544012 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:1323:2002
資料ID 0003544012
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Basic marketing : a global-managerial approach / William D. Perreault, Jr., E. Jerome McCarthy
版次 14th ed., international ed
出版事項 Boston : McGraw-Hill , c2002
形態 xxxii, 815, 16, 12 p., [1] folded leaf of plates : col. ill., maps ; 28 cm + 1 computer laser optical disk (4 3/4 in.)
シリーズ名等 Irwin/McGraw-Hill series in marketing <BY00358406>//a
巻号情報
ISBN 0071121102
注記 Includes bibiliographical references (p. 754-810) and indexes
注記 System requirements for accompanying computer laser disk: Windows 95 or higher Pentium
NCID BA64302885
本文言語 英語
著者標目 *Perreault, William D. <AU00046510>
著者標目 McCarthy, E. Jerome (Edmund Jerome) <AU00046509>
分類標目 LCC:HF5415.13
分類標目 DC21:658.8
件名標目等 Marketing -- Management