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Marketing ROI : the path to campaign, customer, and corporate profitability

James D. Lenskold. -- : hardcover. -- McGraw-Hill, c2003. <BY03134627>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : hardcover 上ケ原2F図書 380.29:2426 0003607157 0件
No. 0001
巻号 : hardcover
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.29:2426
資料ID 0003607157
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Marketing ROI : the path to campaign, customer, and corporate profitability / James D. Lenskold
出版事項 New York : McGraw-Hill , c2003
形態 xiv, 268 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
巻次等 : hardcover
ISBN 0071413634
注記 "American Marketing Association"
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA64173454
本文言語 英語
著者標目 *Lenskold, James D. <>
著者標目 American Marketing Association <AU00054261>
分類標目 LCC:HG4028.C4
分類標目 DC21:658.15/54
件名標目等 Capital investments -- Evaluation
件名標目等 Rate of return
件名標目等 Profit