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Controversy in marketing theory : for reason, realism, truth, and objectivity

Shelby D. Hunt. -- : cloth, : pbk. -- M.E. Sharpe, c2003. <BY03138914>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : cloth 上ケ原2F図書 380.1:4938 0003622701 0件
No. 0001
巻号 : cloth
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:4938
資料ID 0003622701
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Controversy in marketing theory : for reason, realism, truth, and objectivity / Shelby D. Hunt
出版事項 Armonk, N.Y. : M.E. Sharpe , c2003
形態 xiv, 344 p. : ill. ; 25 cm
巻号情報
巻次等 : cloth
ISBN 0765609312
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 0765609320
注記 Includes bibliographical references (p. 311-329) and index
NCID BA62789778
本文言語 英語
著者標目 *Hunt, Shelby D. <AU00204014>
分類標目 DC21:658.8001
件名標目等 Marketing
件名標目等 Philosophy and science