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The psychology of advertising : a simple exposition of the principles of psychology in their relation to successful advertising

by Walter Dill Scott. -- I. Pitman, 1909, c1908. <BY00191474>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原館外書庫図書 380.3:S43 0090040262 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原館外書庫図書
請求記号 380.3:S43
資料ID 0090040262
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The psychology of advertising : a simple exposition of the principles of psychology in their relation to successful advertising / by Walter Dill Scott
出版事項 London : I. Pitman , 1909, c1908
形態 269 p. ; 21 cm
注記 Description based on 1909
注記 Includes bibliographical references
NCID BA62321437
本文言語 英語
著者標目 *Scott, Walter Dill, 1869-1955 <AU00060502>