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The end of marketing as we know it

Sergio Zyman. -- : pbk. -- 1st pbk. ed. -- HarperBusiness, division of HarperCollinsPublishers, 2000. <BY04192185>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : pbk 上ケ原BM図書 380.1:8559 0006670632 0件
No. 0001
巻号 : pbk
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:8559
資料ID 0006670632
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The end of marketing as we know it / Sergio Zyman
版次 1st pbk. ed
出版事項 New York : HarperBusiness, division of HarperCollinsPublishers , 2000
形態 xxi, 246 p. ; 21 cm
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 0887309836
注記 "Revised with a new introduction by the author" -- Cover
注記 Originally published: 1999
注記 Includes index
NCID BA62260762
本文言語 英語
著者標目 Zyman, Sergio <AU00231568>
分類標目 DC21:658.80092
件名標目等 Zyman, Sergio
件名標目等 Coca-Cola Company
件名標目等 Marketing