関西学院大学図書館

Chinese economic transition and international marketing strategy

edited by Ilan Alon ; foreword by Shaomin Li. -- Praeger, 2003. <BY03118833>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 330.95:2834 0003550282 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 330.95:2834
資料ID 0003550282
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Chinese economic transition and international marketing strategy / edited by Ilan Alon ; foreword by Shaomin Li
出版事項 Westport, Conn. : Praeger , 2003
形態 xxvii, 322 p. : ill. ; 25 cm
巻号情報
ISBN 1567205879
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA61902740
本文言語 英語
著者標目 Alon, Ilan <>
分類標目 LCC:HC427.95
分類標目 DC21:330.951/05
件名標目等 China -- Economic conditions -- 1976-
件名標目等 China -- Economic policy -- 1976-
件名標目等 Mixed economy -- China
件名標目等 International business enterprises -- Law and legislation -- China