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How customers think : essential insights into the mind of the market

Gerald Zaltman. -- Harvard Business School Press, c2003. <BY03110869>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.1:4845 0003522570 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:4845
資料ID 0003522570
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 How customers think : essential insights into the mind of the market / Gerald Zaltman
出版事項 Boston, Mass. : Harvard Business School Press , c2003
形態 xxii, 323 p. : ill. ; 25 cm
巻号情報
ISBN 1578518261
注記 Includes index
NCID BA61259699
本文言語 英語
著者標目 *Zaltman, Gerald <AU00015287>
分類標目 DC21:658.8342
件名標目等 Consumer behavior -- Psychological aspects
件名標目等 Consumers -- Psychology
件名標目等 Marketing -- Psychological aspects
件名標目等 Creative thinking