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IMC : an integrated marketing communications exercise

Bernard C. Jakacki. -- 2nd ed.. -- South-Western College Pub., c2001. <BY03056211>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.1:4588 0003298775 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:4588
資料ID 0003298775
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 IMC : an integrated marketing communications exercise / Bernard C. Jakacki
版次 2nd ed.
出版事項 Cincinnati, Ohio : South-Western College Pub. , c2001
形態 iv, 75 p. : ill. ; 28 cm
巻号情報
ISBN 032401483X
その他の標題 異なりアクセスタイトル:Integrated marketing communications exercise
注記 Includes bibliographical references
NCID BA60403428
本文言語 英語
著者標目 *Jakacki, Bernard C. <>
分類標目 LCC:HF5415.123
件名標目等 Communication in marketing -- Problems, exercises, etc
件名標目等 Marketing -- Data processing -- Problems, exercises, etc
件名標目等 Advertising -- Problems, exercises, etc
件名標目等 Tourism -- Marketing -- Problems, exercises, etc