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Advertising, promotion and supplemental aspects of integrated marketing communications

Terence A. Shimp. -- 6th ed. -- South-Western. <BY03056688>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.3:1006(2) 0003300571 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.3:1006(2)
資料ID 0003300571
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Advertising, promotion and supplemental aspects of integrated marketing communications / Terence A. Shimp
版次 6th ed
出版事項 Mason, Ohio : South-Western
出版事項 London : Thomson Learning , c2003
形態 xxi, 650 p. ; 29 cm
巻号情報
ISBN 0030352711
注記 5th ed. : Fort Worth, Tex. : Dryden, c2000
注記 includes index
NCID BA60280237
本文言語 英語
著者標目 *Shimp, Terence A. <AU00223427>
分類標目 DC21:658.8
件名標目等 Sales promotion
件名標目等 Communication in marketing
件名標目等 Advertising