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Building the brand-driven business : operationalize your brand to drive profitable growth

Scott M. Davis, Michael Dunn ; foreword by David A. Aaker. -- Jossey-Bass, c2002. -- (The Jossey-Bass business & management series). <BY03110864>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.1:4844 0003522521 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:4844
資料ID 0003522521
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Building the brand-driven business : operationalize your brand to drive profitable growth / Scott M. Davis, Michael Dunn ; foreword by David A. Aaker
出版事項 San Francisco : Jossey-Bass , c2002
形態 xv, 299 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 The Jossey-Bass business & management series <BY02014951>//a
巻号情報
ISBN 0787962554
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA59974192
本文言語 英語
著者標目 *Davis, Scott M., 1964- <>
著者標目 Dunn, Michael <>
分類標目 DC21:658.827
件名標目等 Brand name products
件名標目等 Product management