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The 22 immutable laws of branding : how to build a product or service into a world-class brand

Al Ries and Laura Ries. -- 1st ed. -- HarperBusiness, c2002. <BY03076831>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:3659(2) 0003385358 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:3659(2)
資料ID 0003385358
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The 22 immutable laws of branding : how to build a product or service into a world-class brand / Al Ries and Laura Ries
版次 1st ed
出版事項 New York : HarperBusiness , c2002
形態 xvi, 255 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0060007737
その他の標題 異なりアクセスタイトル:Twenty-two immutable laws of branding
注記 This edition combines "The 22 immutable laws of branding" and "The 11 immutable laws of internet branding" with added illustrations and text
注記 Includes index
NCID BA58953324
本文言語 英語
著者標目 *Ries, Al <AU00056383>
著者標目 Ries, Laura <AU00165416>
分類標目 マーケティング NDC9:675
分類標目 LCC:HD69.B7
分類標目 DC21:658.8/27
件名標目等 Brand name products -- Management