関西学院大学図書館

Learning autonomy in post-16 education : the politics and practice of formative assessment

Kathryn Ecclestone. -- : hbk, : pbk. -- RoutledgeFalmer, 2002. <BY03123096>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : hbk 上ケ原2F図書 374:396 0003572815 0件
No. 0001
巻号 : hbk
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 374:396
資料ID 0003572815
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Learning autonomy in post-16 education : the politics and practice of formative assessment / Kathryn Ecclestone
出版事項 London ; New York : RoutledgeFalmer , 2002
形態 x, 217 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
巻次等 : hbk
ISBN 0415247403
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 0415247411
注記 Includes bibliographical references and indexes
NCID BA56845998
本文言語 英語
著者標目 *Ecclestone, Kathryn <AU00244405>
分類標目 DC21:374.1260941
件名標目等 Continuing education -- Great Britain
件名標目等 Educational tests and measurements -- Great Britain