関西学院大学図書館

Interpreting communicative language teaching : contexts and concerns in teacher education

edited by Sandra J. Savignon. -- : pbk. -- Yale University Press, c2002. -- (Yale language series). <BY03240384>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : pbk 上ケ原3F図書 407:891 0003967825 0件
No. 0001
巻号 : pbk
配架場所 上ケ原3F図書
請求記号 407:891
資料ID 0003967825
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Interpreting communicative language teaching : contexts and concerns in teacher education / edited by Sandra J. Savignon
出版事項 New Haven : Yale University Press , c2002
形態 x, 243 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 Yale language series <BY02001893>//a
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 0300091567
注記 Bibliography: p. 213-231
注記 Includes index
NCID BA56762289
本文言語 英語
著者標目 Savignon, Sandra J. <AU00028256>
分類標目 DC21:418/.0071
件名標目等 Languages, Modern -- Study and teaching
件名標目等 Language teachers -- Training of
件名標目等 Communicative competence in children