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Internal marketing : tools and concepts for customer-focused management

Pervaiz K. Ahmed and Mohammed Rafiq. -- Butterworth-Heinemann, 2002. -- (The Marketing series). <BY03046866>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.1:4518 0003275096 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:4518
資料ID 0003275096
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Internal marketing : tools and concepts for customer-focused management / Pervaiz K. Ahmed and Mohammed Rafiq
出版事項 Oxford ; Tokyo : Butterworth-Heinemann , 2002
形態 x, 299 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 The Marketing series <BY02002084>//a
巻号情報
ISBN 0750648384
注記 "Published in association with the Chartered Institute of Marketing"
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA56756956
本文言語 英語
著者標目 Ahmed, Pervaiz K. <>
著者標目 Rafiq, Mohammed <>
著者標目 Chartered Institute of Marketing <AU00135250>