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Marketing : a behavioural perspective

edited by Gordon R. Foxall. -- Routledge, 2002. -- (Critical perspectives on business and management . Consumer behaviour analysis / edited by Gordon R. Foxall ; v. 3). <BY03001470>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 339.4:513:3 0003106812 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 339.4:513:3
資料ID 0003106812
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Marketing : a behavioural perspective / edited by Gordon R. Foxall
出版事項 London ; New York : Routledge , 2002
形態 vii, 504 p. : ill. ; 25 cm
シリーズ名等 Critical perspectives on business and management <BY02016771> . Consumer behaviour analysis / edited by Gordon R. Foxall ; v. 3//ab
巻号情報
ISBN 0415196450
その他の標題 背表紙タイトル:Consumer behaviour analysis : critical perspectives
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA55523136
本文言語 英語
著者標目 Foxall, G. R. <AU00051921>