関西学院大学図書館

The economics of advertising

edited by Kyle Bagwell. -- Edward Elgar, c2001. -- (The international library of critical writings in economics / series editor, Mark Blaug ; 136)(An Elgar reference collection). <BY03001751>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 330.8:128:136 0003109337 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 330.8:128:136
資料ID 0003109337
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The economics of advertising / edited by Kyle Bagwell
出版事項 Cheltenham : Edward Elgar , c2001
形態 xxvi, 669 p. : ill. ; 26 cm
シリーズ名等 The international library of critical writings in economics / series editor, Mark Blaug <BY02009210> 136//a
シリーズ名等 An Elgar reference collection <BY00333181>//a
巻号情報
ISBN 1840643846
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA54330851
本文言語 英語
著者標目 Bagwell, Kyle <AU00201614>
分類標目 LCC:HF5823
件名標目等 Advertising
件名標目等 Advertising -- Economic aspects