関西学院大学図書館

Achieving against the odds : how academics become teachers of diverse students

edited by Esther Kingston-Mann and Tim Sieber. -- : pbk. -- Temple University Press, 2001. -- (The new academy / edited by Elizabeth Kamarck Minnich). <BY03186115>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : pbk 上ケ原BM図書 378.1:455 0003779832 0件
No. 0001
巻号 : pbk
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 378.1:455
資料ID 0003779832
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Achieving against the odds : how academics become teachers of diverse students / edited by Esther Kingston-Mann and Tim Sieber
出版事項 Philadelphia : Temple University Press , 2001
形態 xiii, 222 p. ; 23 cm
シリーズ名等 The new academy / edited by Elizabeth Kamarck Minnich <BY03187984>//a
巻号情報
ISBN 1566398509
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 1566398517
その他の標題 異なりアクセスタイトル:How academics become teachers of diverse students
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA5356399X
本文言語 英語
著者標目 Kingston-Mann, Esther <AU00052645>
著者標目 Sieber, R. Timothy <>
分類標目 LCC:LC3727
分類標目 DC21:378.1/9829
件名標目等 Minority college students -- Massachusetts -- Boston Case studies
件名標目等 Multicultural education -- Massachusetts -- Boston Case studies
件名標目等 College environment -- Massachusetts -- Boston
件名標目等 Pluralism (Social sciences)
件名標目等 University of Massachusetts at Boston