関西学院大学図書館

Market response models : econometric and time series analysis

by Dominique M. Hanssens, Leonard J. Parsons, Randall L. Schultz. -- 2nd ed. -- Kluwer Academic Publishers, c2001. -- (International series in quantitative marketing). <BY03048699>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.1:1590(2) 0003284171 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:1590(2)
資料ID 0003284171
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Market response models : econometric and time series analysis / by Dominique M. Hanssens, Leonard J. Parsons, Randall L. Schultz
版次 2nd ed
出版事項 Boston : Kluwer Academic Publishers , c2001
形態 xiv, 501 p. : ill. ; 25 cm
シリーズ名等 International series in quantitative marketing <BY02007039>//a
巻号情報
ISBN 0792378261
注記 Includes bibliographical references (p. [427]-480) and indexes
注記 "ISQM12"--Back cover
NCID BA53218787
本文言語 英語
著者標目 *Hanssens, Dominique M. <AU00097521>
著者標目 Parsons, Leonard J. <AU00078819>
著者標目 Schultz, Randall L. <AU00097522>
分類標目 LCC:HF5415.3
分類標目 DC21:658.8/./015195
件名標目等 Market surveys -- Econometric models
件名標目等 Sales forecasting -- Econometric models
件名標目等 Time-series analysis