関西学院大学図書館

Buying and believing : Sri Lankan advertising and consumers in a transnational world

Steven Kemper. -- cloth, pbk.. -- University of Chicago Press, c2001. <BY00382161>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.3:1070 0002952521 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.3:1070
資料ID 0002952521
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Buying and believing : Sri Lankan advertising and consumers in a transnational world / Steven Kemper
出版事項 Chicago : University of Chicago Press , c2001
形態 ix, 263 p. ; 23 cm
巻号情報
巻次等 cloth
ISBN 0226430405
巻号情報
巻次等 pbk.
ISBN 0226430413
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA52749744
本文言語 英語
著者標目 *Kemper, Steven, 1944- <AU00125382>
分類標目 LCC:HF5813.S72
分類標目 DC21:659.1/095493
件名標目等 Advertising -- Sri Lanka
件名標目等 Marketing -- Sri Lanka
件名標目等 Consumption (Economics) -- Sri Lanka