関西学院大学図書館

Consumer behavior : buying, having, and being

Michael R. Solomon. -- 5th ed. -- Prentice Hall, c2002. -- (The Prentice-Hall international series in marketing). <BY00400009>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.1:2411:2002 0003092087 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:2411:2002
資料ID 0003092087
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Consumer behavior : buying, having, and being / Michael R. Solomon
版次 5th ed
出版事項 Upper Saddle River, N.J. : Prentice Hall , c2002
形態 xvii, 549 p. : ill. ; 27 cm
シリーズ名等 The Prentice-Hall international series in marketing <BY02015119>//a
巻号情報
ISBN 013091360X
注記 Includes bibliographical references and indexes
NCID BA52418995
本文言語 英語
著者標目 *Solomon, Michael R. <AU00101915>
分類標目 LCC:HF5415.32
分類標目 DC21:658.8/342
件名標目等 Consumer behavior