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Marketing for the voluntary sector : a guide to measuring marketing performance

edited by Paula Keaveney and Michael Kaufmann in association with Marketing. -- Kogan Page, 2001. -- (Marketing in action series / series editor, Norman Hart). <BY00397403>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 361:2224 0003049285 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 361:2224
資料ID 0003049285
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Marketing for the voluntary sector : a guide to measuring marketing performance / edited by Paula Keaveney and Michael Kaufmann in association with Marketing
出版事項 London : Kogan Page , 2001
形態 xii, 180 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 Marketing in action series / series editor, Norman Hart <BY02014455>//a
巻号情報
ISBN 0749432500
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA51972885
本文言語 英語
著者標目 *Keaveney, Paula <>
著者標目 Kaufmann, Michael <>
著者標目 Marketing <>