関西学院大学図書館

One-to-one web marketing : build a relationship marketing strategy one customer at a time

Cliff Allen, Deborah Kania, Beth Yaeckel ; with a foreword by Christopher Locke. -- : pbk. -- 2nd ed. -- John Wiley, c2001. <BY03047296>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : pbk 上ケ原2F図書 380.1:4528 0003278280 0件
No. 0001
巻号 : pbk
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:4528
資料ID 0003278280
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 One-to-one web marketing : build a relationship marketing strategy one customer at a time / Cliff Allen, Deborah Kania, Beth Yaeckel ; with a foreword by Christopher Locke
版次 2nd ed
出版事項 New York : John Wiley , c2001
形態 xv, 351 p. : ill. ; 24 cm. + 1 CD-ROM
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 0471404004
注記 "Wiley computer publishing"
注記 Previously published as: Internet world guide to one-to-one Web marketing. New York : Wiley Computer Pub., c1998
注記 Includes index
NCID BA51537274
本文言語 英語
著者標目 *Allen, Cliff, 1948- <AU00220457>
著者標目 Kania, Deborah, 1963- <>
著者標目 Yaeckel, Beth <AU00220458>
分類標目 LCC:HF5415.1265
分類標目 DC21:658.8/4
件名標目等 Internet marketing
件名標目等 Market segmentation
件名標目等 Web sites -- Design
件名標目等 Internet advertising