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Imagining marketing : art, aesthetics and the avant-garde

edited by Stephen Brown and Anthony Patterson. -- Routledge, 2000. -- (Routledge interpretive marketing research series). <BY00364258>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原3F図書 704:597 0002874568 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原3F図書
請求記号 704:597
資料ID 0002874568
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Imagining marketing : art, aesthetics and the avant-garde / edited by Stephen Brown and Anthony Patterson
出版事項 London ; New York : Routledge , 2000
形態 xvii, 302 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 Routledge interpretive marketing research series <BY00364239>//a
巻号情報
ISBN 0415234867
注記 Includes index
NCID BA51290309
本文言語 英語
著者標目 *Brown, Stephen, 1955- <AU00131823>
著者標目 Patterson, Anthony <>
分類標目 LCC:NX634
分類標目 DC21:700/.68/8
件名標目等 Arts -- Marketing
件名標目等 Creation (Literary, artistic, etc.)