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The CIM handbook of strategic marketing

editors: Colin Egan and Michael J. Thomas. -- Butterworth-Heinemann, c1998. <BY03136888>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 三田4F図書 380.1:4898 0028344737 0件
No. 0001
巻号
配架場所 三田4F図書
請求記号 380.1:4898
資料ID 0028344737
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The CIM handbook of strategic marketing / editors: Colin Egan and Michael J. Thomas
出版事項 Oxford : Butterworth-Heinemann , c1998
形態 viii, 290 p. : ill ; 25 cm
巻号情報
ISBN 0750626135
注記 "Published on behalf of the Chartered Institute of Marketing"
注記 Includes bibliographical reference and index
NCID BA51123566
本文言語 英語
著者標目 Egan, Colin <AU00247947>
著者標目 Thomas, Michael J., 1933- <AU00078122>
分類標目 DC21:658.802
件名標目等 Marketing
件名標目等 Strategic planning