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Marketing and the bottom line : the new metrics of corporate wealth

Tim Ambler. -- Financial Times Prentice Hall, 2000. <BY00374802>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.1:4004 0002929206 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:4004
資料ID 0002929206
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Marketing and the bottom line : the new metrics of corporate wealth / Tim Ambler
出版事項 Harlow ; New York ; Tokyo : Financial Times Prentice Hall : an imprint of Pearson Education , 2000
形態 xii, 178 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0273642480
注記 "First published in Great Britain in 2000"--T. p. verso
注記 Includes bibliographies and index
NCID BA50917575
本文言語 英語
著者標目 Ambler, Tim <AU00159307>
分類標目 マーケティング NDC9:675.2