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Service management and marketing : a customer relationship management approach

Christian Grönroos. -- 2nd ed. -- Wiley, c2000. <BY03004999>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.1:4288 0003125697 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:4288
資料ID 0003125697
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Service management and marketing : a customer relationship management approach / Christian Grönroos
版次 2nd ed
出版事項 Chichester ; New York : Wiley , c2000
形態 x, 394 p ; 25 cm
巻号情報
ISBN 0471720348
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA50690028
本文言語 英語
著者標目 *Grönroos, Christian, 1947- <>
分類標目 LCC:HD9980.5
分類標目 DC21:658.8
件名標目等 Service industries -- Marketing
件名標目等 Customer services