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Essentials of marketing : a global-managerial approach

William D. Perreault, Jr., E. Jerome McCarthy. -- international ed.. -- 8th ed. -- Irwin McGraw-Hill, c2000. -- (Irwin/McGraw-Hill series in marketing). <BY00358926>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:1325:2000 0002809200 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:1325:2000
資料ID 0002809200
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Essentials of marketing : a global-managerial approach / William D. Perreault, Jr., E. Jerome McCarthy
版次 8th ed
出版事項 Boston : Irwin McGraw-Hill , c2000
形態 xxvii, 592, 27, 10 p. : ill. (some col.) ; 28 cm. + 1 computer laser optical disc (4 3/4 in.)
シリーズ名等 Irwin/McGraw-Hill series in marketing <BY00358406>//a
巻号情報
ISBN 0072894822
巻号情報
巻次等 international ed.
ISBN 0071179089
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA4967580X
本文言語 英語
著者標目 *Perreault, William D. <AU00046510>
著者標目 McCarthy, E. Jerome (Edmund Jerome) <AU00046509>
分類標目 LCC:HF5415
分類標目 DC21:658.8
件名標目等 Marketing