関西学院大学図書館

Marketing, morality and the natural environment

Andrew Crane. -- Routledge, 2000. -- (Routledge advances in management and business studies ; 15). <BY00362171>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.1:3926 0002856854 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:3926
資料ID 0002856854
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Marketing, morality and the natural environment / Andrew Crane
出版事項 London ; New York : Routledge , 2000
形態 x, 208 p. ; 24 cm
シリーズ名等 Routledge advances in management and business studies <BY02015256> 15//a
巻号情報
ISBN 0415213827
注記 Includes bibliographical references (p. [188]-202) and index
NCID BA49629369
本文言語 英語
著者標目 *Crane, Andrew, 1968- <>
分類標目 LCC:HF5413
分類標目 DC21:658.8
件名標目等 Green marketing -- Moral and ethical aspects