関西学院大学図書館

Cross-national and cross-cultural issues in food marketing

Erdener Kaynak, editor. -- : alk. paper, : alk. paper. -- International Business Press, c1999. <BY00357851>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 338.4:1367 0002798361 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 338.4:1367
資料ID 0002798361
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Cross-national and cross-cultural issues in food marketing / Erdener Kaynak, editor
出版事項 New York : International Business Press , c1999
形態 103 p. : ill. ; 23 cm
巻号情報
巻次等 : alk. paper
ISBN 0789009633
巻号情報
巻次等 : alk. paper
ISBN 0789009811
注記 "Cross-national and cross-cultural issues in food marketing has been co-published simultaneously as Journal of international food & agribusiness marketing, volume 10, number 4, 1999."
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA49623894
本文言語 英語
著者標目 Kaynak, Erdener, 1947- <AU00014123>
分類標目 LCC:HD9000.5
分類標目 DC21:380.1/456413
件名標目等 Food -- Marketing Cross-cultural studies
件名標目等 Farm produce -- Marketing Cross-cultural studies
件名標目等 Export marketing Cross-cultural studies