関西学院大学図書館

Marketing management support systems : principles, tools, and implementation

Berend Wierenga, Gerrit van Bruggen. -- Kluwer Academic Publishers, c2000. -- (International series in quantitative marketing). <BY03109801>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.1:4835 0003518776 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:4835
資料ID 0003518776
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Marketing management support systems : principles, tools, and implementation / Berend Wierenga, Gerrit van Bruggen
出版事項 Boston : Kluwer Academic Publishers , c2000
形態 xiv, 341 p. : ill. ; 25 cm
シリーズ名等 International series in quantitative marketing <BY02007039>//a
巻号情報
ISBN 0792386159
注記 Bibliography: p. [303]-323
注記 Includes indexes
NCID BA49197548
本文言語 英語
著者標目 *Wierenga, B. <AU00160447>
著者標目 Bruggen, Gerrit Harm van, 1966- <>
分類標目 マーケティング NDC9:675
分類標目 LCC:HF5415.13
分類標目 DC21:658.8
件名標目等 Marketing -- Management