関西学院大学図書館

The art of cause marketing : how to use advertising to change personal behavior and public policy

Richard Earle. -- NTC Business Books, c2000. <BY00351527>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.1:3754 0002755973 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:3754
資料ID 0002755973
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The art of cause marketing : how to use advertising to change personal behavior and public policy / Richard Earle
出版事項 Lincolnwood, Ill. : NTC Business Books , c2000
形態 xii, 322 p. : ill. ; 24 cm.
巻号情報
ISBN 0658001221
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA48740837
本文言語 英語
著者標目 *Earle, Richard, 1932- <>
分類標目 LCC:HF5414
分類標目 DC21:658.5
件名標目等 Social marketing