関西学院大学図書館

Marketing and feminism : current issues and research

edited by Miriam Catterall, Pauline Maclaran and Lorna Stevens. -- : hbk, : pbk. -- Routledge, 2000. -- (Routledge interpretive marketing research series). <BY00361875>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.1:3925 0002856839 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:3925
資料ID 0002856839
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Marketing and feminism : current issues and research / edited by Miriam Catterall, Pauline Maclaran and Lorna Stevens
出版事項 London : Routledge , 2000
形態 xiii, 282 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 Routledge interpretive marketing research series <BY00364239>//a
巻号情報
巻次等 : hbk
ISBN 0415219728
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 0415219736
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA48143146
本文言語 英語
著者標目 Catterall, Miriam, 1950- <>
著者標目 Maclaran, Pauline <>
著者標目 Stevens, Lorna <>
分類標目 LCC:HF5415
分類標目 DC21:658.8/34/082
件名標目等 Marketing
件名標目等 Feminism
件名標目等 Women consumers